Op woensdag 31 oktober 2018 zijn de namen onthuld van de tien Haagse topondernemers die zich verbinden aan Culture Club The Hague, het nieuwe zakelijke platform van het Zuiderstrandtheater. Als founding member koppelen de ‘Tien van Den Haag’ hun naam en expertise aan Culture Club The Hague en maken zo een internationale excellente programmering mogelijk voor álle inwoners van Den Haag.

Tijdens de feestelijke bijeenkomst werd een officiële plaquette onthuld door Hans Biesheuvel, voorzitter van Culture Club The Hague, en André van Herk, mede-initiatiefnemer van de ‘Tien van Den Haag’. De plaquette krijgt een permanente plek in de foyer van het Zuiderstrandtheater. Het komend jaar zal Culture Club The Hague verder worden uitgebreid.

De ‘Tien van Den Haag’ wordt gevormd door:
André van Herk (APC Groep), Mark van der Kallen (Wittenbrug), Bert de Boer (Activin), Edward de Jager (VenturesOne), Hassan Tagi (ItaQ), Jack van Lochem (Van Lochem Nederland), Rob Brinkel (B | One Vastgoed), Renata Brabander (Rabobank), Harry Hilders (Urban Interest), Hans Biesheuvel (ONL).

 Over Culture Club The Hague

Culture Club The Hague is het zakelijke platform van het Zuiderstrandtheater. Het biedt bedrijven, ondernemers en mecenassen de mogelijkheid om zich te binden aan topcultuur en het internationale bedrijfsleven in Den Haag.